Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zhuhai 2014: Konkurencja dla Air Show China?

Lotnictwo cywilne, 10 listopada 2014

Zarząd strefy przemysłowej powstałej przy porcie lotniczym Ordos w chińskiej Mongolii Wewnętrznej, wspólnie z China Aviation Investment Group (CAIG), ogłosiły powstanie Ordos World Aviation Expo Industrial Zone.

W przyszłym roku w porcie lotniczym Ordos w chińskiej Mongolii Wewnętrznej ma odbyć się wystawa, poświęcona wyłącznie lotnictwu biznesowemu. Jednak już w tym roku do Zhuhai zawitali potentaci tej branży, wystawiający swoje samoloty / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Celem spółki jest stymulowanie rozwoju przedsiębiorstw z branży przemysłu lotniczego i organizacji obsługowych zajmujących się remontami i przeglądami statków powietrznych. Konsekwencją inwestycji ma być także pobudzenie lokalnego rynku turystycznego.

Budowa parku lotniczego, którego powierzchnia to blisko 800 ha, będzie kosztować 8 mld USD (24 mld PLN). Strefa została nazwana World Aviation City (w wolnym tłumaczeniu: miasto światowego lotnictwa). Jak mówią managerowie, będzie ona podstawą do rozwoju lotnictwa ogólnego i biznesowego, wystaw lotniczych, szeroko pojętej edukacji lotniczej oraz działalności komercyjnej związanej z powyższymi dziedzinami. Plany inwestycyjne obejmują m. in. budowę centrum handlowego, parku rozrywki, pól golfowych i hotelu butikowego.

Michael Jiang, wiceprezes CAIG, podkreśla, że projekty większości infrastruktury są ukończone, a nowy terminal w porcie lotniczym Ordos Ejin Horo, wchodzący w skład przedsięwzięcia, jest już budowany. Na wstępnym etapie przygotowań znajduje się wystawa samolotów biznesowych, która odbędzie się we wrześniu przyszłego roku. Oficjalne uruchomienie całej strefy zaplanowano na 1 sierpnia 2016.

Powstanie World Aviation City wpisuje się w nową politykę Pekinu, której celem jest pobudzenie gospodarcze wewnętrznych prowincji. Obecnie większość działalności przemysłowej skupia się wzdłuż wybrzeża. Aktywizacja przemysłowa terytoriów wewnętrznych ma być sposobem na bardziej zrównoważony rozwój Państwa Środka.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.