Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa tureckich RF-4

Lotnictwo wojskowe, 25 lutego 2015

W czasie ćwiczeń rozbiły się dwa tureckie RF-4E, a 4 członków ich załóg zginęło. Do katastrofy doszło prawdopodobnie w wyniku zderzenia samolotów w powietrzu.

Rozbite samoloty to rozpoznawcze McDD RF-4E Phantom II z 1 AJU 173 Filo Safak. Trafiły tam jako używane z US Air Force, po czym zostały zmodernizowane. Wkrótce miały zostać ostatecznie wycofane z eksploatacji

Dwa dwumiejscowe samoloty rozpoznawcze RF-4E Phantom II wystartowały wczoraj wieczorem, o 18:07, z bazy 7'nci Ana Jet Üssü'nden (Baza samolotów odrzutowych) Malatya do rutynowego lotu treningowego. O 19:05 utracono z nimi kontakt radarowy. Samoloty znajdowały się wówczas w rejonie dzielnicy Ekinciler miasta Akçadağ.

W wyniku akcji ratowniczej na zboczu niewielkiego wzgórza znaleziono dwa wraki. Stało się to ok. 20:45. Okazało się, że wszyscy członkowie załóg obu samolotów zginęli na miejscu. Zidentyfikowano ich jako kpt. Salih Sezer, kpt. Onur Özkaya, por. Özgür Özbahçeci i por. Yasin Atalay

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Prawdopodobnie doszło do zderzenia w powietrzu. Lot odbywał się w gęstej mgle.

Rozbite samoloty to rozpoznawcze McDD RF-4E Phantom II z 1 AJU 173 Filo Safak. Trafiły tam jako używane z US Air Force, po czym zostały zmodernizowane. Wkrótce miały zostać ostatecznie wycofane z eksploatacji.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.