Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa King Aira w Urugwaju

Lotnictwo cywilne, 20 marca 2015

W Urugwaju rozbił się argentyński samolot Beech King Air. Zginęło 10 osób znajdujących się na jego pokładzie.

Wrak rozbitego i spalonego King Aira w płytkiej wodzie laguny

Prywatny argentyński samolot dyspozycyjny Beechcraft B90 King Air wystartował wczoraj wieczorem z pasa 01  lotniska Laguna del Sauce International w Punta del Este. Na jego pokładzie znajdowało się 8 pasażerów i dwuosobowa załoga. Mieli lecieć do Buenos Aires po zakończeniu rozmów biznesowych w Urugwaju. Tuż po starcie, o 20:37 pilot stracił panowanie nad samolotem, który rozbił się i spłonął.

Wrak znaleziono w płytkiej wodzie laguny del Sauce. W jego poszukiwaniach użyto śmigłowców. Okazało się, że w katastrofie zginęli wszyscy znajdujący się na pokładzie samolotu – 8 mężczyzn i 2 kobiety..

Pasażerowie byli menedżerami i pracownikami argentyńskiego przedsiębiorstwa La Rural inwestującego w Urugwaju. Byli to Argentyńczycy Mario Barba, Joanna McCormack, Alfredo Dietrich, Carlos de Elias, Marcelo Zarco, Horacio Pena Flor i Gustavo Luis Pera oraz Portugalka Marta Pires Vieira. Załogę stanowili Argentyńczycy Luis Gustavo Pivida i Diego Chiaradia.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Według świadków, samolot płonął już w powietrzu.

Beechcraft B90 King Air nr rej. LV-CEO przed katastrofą

Rozbity samolot to dwusilnikowy Beechcraft B90 King Air nr rej. LV-CEO, nr ser. LJ-454. Wyprodukowano go w 1969. Latał głównie w barwach przedsiębiorstw amerykańskich. Od 5 maja 2010 należał do argentyńskiego Aviajet SA. W 2013 miał wypadek, w którym odniósł niewielkie uszkodzenia.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.