Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Eridan naprawiany w Gdyni

Marynarka wojenna, 09 czerwca 2015

Francuski niszczyciel min FS Éridan (M 641) przechodzi remont awaryjny w Stoczni Remontowej Nauta.

Francuski niszczyciel min FS Éridan (M 641), typ Tripartite, od poniedziałku dokuje na terenie Stoczni Remontowej Nauta. Okręt uszkodził najprawdopodobniej jeden z elementów układu pędnego, co wyklucza go na razie z udziału w fazie zasadniczej międzynarodowych ćwiczeń morskich Baltops 2015 / Zdjęcie: Stocznia Remontowa Nauta

FS Éridan został wydzielony przez dowództwo Marine Nationale (marynarki wojennej Francji) do udziału w międzynarodowych ćwiczeniach morskich Baltops 2015. Z nieznanych przyczyn okręt nie wyszedł w morze po zakończeniu portowej fazy manewrów. W poniedziałek jednostka została zadokowana w doku nr 1 Stoczni Remontowej Nauta.  

Przedsiębiorstwo odmówiło podania zakresu prowadzonych prac naprawczych. Z informacji podawanych wczoraj przez media wynika, że uszkodzeniu mogła ulec jedna ze śrub napędowych francuskiego niszczyciela min.

Remont okrętu w Gdyni jest efektem porozumienia o przemysłowej współpracy zawartego w 2014 między grupą MARS Shipyards & Offshore, skupiającą m.in. SR Nauta, a francuskim DCNS. Oba przedsiębiorstwa uczestniczyły w dialogu technicznym z Inspektoratem Uzbrojenia dotyczącym pozyskania serii konwencjonalnych okrętów podwodnych nowego typu (program Orka, DCNS z Nautą, 2014-07-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.