Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy pewny ślad MH370

Lotnictwo cywilne, 06 sierpnia 2015

Klapolotka znaleziona na wybrzeżu Reunion okazała się być elementem zaginionego malezyjskiego Boeinga 777.

Klapolotka znaleziona na wybrzeży wyspy Reunion jest elementem Boeinga 777-200ER należącego do Malaysia Airlines, który zaginął w marcu 2014 / Zdjęcie: BEA

Po kilkunastu miesiącach poszukiwań zaginionego Boeinga 777-200ER należącego do Malaysia Airlines (lot MH370) śledczy dysponują już jedną pewną informacją. Klapolotka, znaleziona 29 lipca na wybrzeżu wyspy Reunion, leżącej na Oceanie Indyjskim na wschód od Madagaskaru, jest elementem samolotu, który zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach 8 marca 2014.

Klapolotka była badana przez specjalistów z laboratorium w Tuluzie. Wczoraj premier Malezji Najib Razak poinformował opinię publiczną, że szczątki samolotu znalezione na Reunion należą do zaginionego Boeinga 777 Malaysia Airlines. Zdaniem oceanografów prądy morskie mogły przenieść klapolotkę na odległość tysięcy kilometrów od rejonu poszukiwań.

Jest to bez wątpienia przełom w dochodzeniu, a zarazem potwierdzenie badań Inmarsat i AAIB, które określiły prawdopodobną trasę zaginionego samolotu. Według nich Boeing 777 zakończył lot na środku Oceanu Indyjskiego, z dala od jakichkolwiek lotnisk i lądowisk (Śledzenie Boeinga Malaysia Airlines, 2014-03-25).

W styczniu br. rząd Malezji oficjalnie uznał, że samolot został zniszczony w katastrofie, a wszyscy lotnicy i podróżni znajdujący się na jego pokładzie nie żyją. Jednak znalezienie wraku będzie zadaniem bardzo trudnym, a wręcz może okazać się niemożliwe, ze względu na olbrzymi akwen, jaki należy przeszukać. Być może w najbliższym czasie, lub nieco później, znalezione zostaną kolejne elementy malezyjskiego Boeinga 777, które pomogą ustalić jego pozycję z większą dokładnością.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.