Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Modernizacja francuskich E-3F

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 29 września 2008

Do kongresu USA trafiły dokumenty, dotyczące ewentualnej modernizacji 4 francuskich samolotów wczesnego ostrzegania, Boeing E-3F Sentry. W przypadku wykorzystania wszystkich opcji przyszłej umowy, odmłodzenie pokładowej elektroniki może kosztować 400 mln USD.

Francuzi wprowadzili do służby pierwszy ze swoich E3-F w 1991. Był to jeden z ostatnich 68 seryjnych samolotów AWACS. Francuskie Sentry - obok 14 tankowców KC-135 - są jedynymi amerykańskimi samolotami w składzie Armée de l'Air / Zdjęcie: MO Francji

Francuski rząd zwrócił się do Boeinga o planowaną od dłuższego czasu modernizację swoich samolotów wczesnego ostrzegania. Maszyny, otrzymane na początku ubiegłej dekady, wymagają wymiany pokładowej elektroniki.

Amerykanie zamontują nowe komputery pokładowe, wraz z oprogramowaniem, doprowadzając system informatyczny do standardu Block 40/45, wykorzystanego w samolotach USAF, zmodernizowanych do wariantu G. Kolejne zmiany polegają na zamontowaniu nowego systemu rozpoznania i walki radioelektronicznej, doposażeniu podsystemów radaru oraz zabudowanie nowego systemu swój-obcy Mode 5/S.

Boeing byłby również odpowiedzialny za integrację wszystkich nowych urządzeń, dostawę części zamiennych, urządzeń obsługowych, dokumentacji technicznej, szkolenie francuskiego personelu i usługi amerykańskich doradców technicznych.

W przypadku wykorzystania wszystkich możliwości modernizacyjnych, wartość negocjowanej umowy może wynieść nawet 400 mln USD.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.