Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Frontier odbierają pierwszego A321

Lotnictwo cywilne, 12 października 2015

Linie lotnicze Frontier odebrały pierwszego Airbusa A321.

Pierwszy A321ceo odebrany przez Frontier. Tradycyjnie już na stateczniku pionowym naniesiono wizerunek zwierzęcia / Zdjęcie: Airbus

W piątek Airbus dostarczył amerykańskim niskokosztowym liniom Frontier pierwszy z 19 zamówionych samolotów wąskokadłubowych A321ceo. Będą one operowały na trasach z Orlando do Filadelfii, Denver, Cleveland i Detroit. Niedawno przewoźnik otworzył w Orlando nową bazę dla załóg.

A321ceo przeznaczone dla Frontier są przystosowane do przewozu 230 pasażerów w konfiguracji jednoklasowej. Ich napęd stanowią silniki CFM International CFM56-5B. Samoloty mają też zabudowane kompozytowe sharklety, o wysokości 2,4 m, które zapewniają zmniejszenie zużycia paliwa do 4% lub wydłużenie zasięgu o dalsze 185 km albo zwiększenie ładunku płatnego o 450 kg.

Obecnie flota Frontier składa się z 35 A319 i 22 A320. Linie zamówiły też 18 A319neo, 62 A320neo i 2 A320 ceo (Kolejne Airbusy dla Frontier , 2015-06-03). Nowe A321ceo będą stopniowo zastępowały w eksploatacji A319 i A320. Do końca br. towarzystwo ma dysponować 4 samolotami tego typu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.