Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Montaż pierwszego Embraera 190-E2

Lotnictwo cywilne, 21 października 2015

Brazylijski producent rozpoczął montaż końcowy pierwszego samolotu komunikacji regionalnej, oznaczonego jako E190-E2.

Pierwszy E190-E2 na linii montażowej w zakładach w São José dos Campos / Zdjęcie: Embraer

Trwająca w dn. 19-21 października konferencja użytkowników Embraerów zgromadziła przedstawicieli ok. 50 linii lotniczych i przedsiębiorstw leasingowych oraz 40 dostawców i partnerów przemysłowych. Jej uczestnicy mieli m. in. możliwość zwiedzenia zakładów producenta w São José dos Campos.

Tam na linii montażu końcowego oczekiwała na nich niespodzianka w postaci pierwszego samolotu komunikacyjnego nowej generacji, E190-E2. Prototyp ma już skrzydła połączone z kadłubem.

Noszący znaki rejestracyjne PR-ZEY samolot ma też już docelowe malowanie w barwach producenta. Kolejnymi etapami montażu końcowego pierwszego Embraera 190-E2 będzie zabudowanie usterzenia i podwozia oraz wyposażenie go w zespół napędowy – silniki turbowentylatorowe Pratt & Whitney PW1900G.   

Pierwszy Embraer 190-E2 ma trafić do eksploatacji w pierwszej połowie 2018 (Tianjin Airlines kupują E-Jety, 2015-05-19). Kolejnym modelem z tej rodziny będzie E195-E2, dostarczany od 2019 (Azul kupują Embraery E2, 2015-05-25). Rok później linie lotnicze rozpoczną użytkowanie Embraerów 157-E2. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra