Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Delta Air Lines na zakupach

Lotnictwo cywilne, 18 grudnia 2015

Linie lotnicze Delta postanowiły zakupić 40 nowych samolotów – Boeingów 737-900ER i Embraerów 190.

Dzięki najnowszej transakcji za kilka lat Delta Air Lines mają dysponować 120 Boeingami 737-900ER / Zdjęcie: Boeing

Delta Air Lines zawarły z Boeingiem porozumienie w sprawie zakupu 40 samolotów. 20 wąskokadłubowych 737-900ER zostanie wyprodukowanych przez koncern z Seattle. Natomiast 20 Embraerów 190 będzie odkupionych od Boeing Capital.

Te ostatnie należały poprzednio do Air Canada. Embraery 190 będą trafiały do Delty sukcesywnie w trakcie przyszłego roku. Równolegle rozpocznie się wyposażanie ich wnętrz zgodnie ze standardem nowego użytkownika i szkolenie załóg. Samoloty mają mieścić 12 pasażerów w klasie pierwszej, 16 w Comfort + i 70 w klasie ekonomicznej. Ich wdrożenie do floty Delta Air Lines rozpocznie się na początku 2017.

Natomiast dostawy nowo zamówionych Boeingów 737-900ER będą realizowane od 2019. Po ich zakończeniu przewoźnik będzie dysponował 120 samolotami tego typu. 50. Boeing 737-900ER, ze 100 zamówionych w 2011, trafił do linii we środę (Boeingi 737-900ER dla Alaska i Delta, 2013-09-30, 242-tonowy A330 dla Delty, 2015-05-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra