Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rekord wznoszenia T-50?

Przemysł zbrojeniowy, Lotnictwo wojskowe, 20 lutego 2016

Rosyjskie media informują, że prototyp samolotu wielozadaniowego Suchoj T-50 (PAK FA) ustanowił rekord prędkości wznoszenia.

Według cytowanego przez nie portalu AirForce - Swords Of Sky, w jednym z lotów wyniosła ona 384 m/s. To więcej niż osiągnął jakikolwiek inny samolot turboodrzutowy. Informacja portalu nie została jednak potwierdzona przez źródła oficjalne.

Konstruktorzy OKB Suchoj już wcześniej konstruowali samoloty o bardzo dużej prędkości wznoszenia. W przypadku Su-27 wynosiła ona 345 m/s. Dla jego wersji rozwojowej – Su-35 nie przekracza jednak 280 m/s (10 Su-35 dla Indonezji, 2016-02-13).

Według dowódcy WKS FR, gen. płk. Wiktora Bondariewa, seryjna produkcja T-50 ma rozpocząć się w 2017 (Ograniczenie zakupów T-50, 2015-07-05). Wtedy też ma zostać sformowana pierwsza eskadra wyposażona w samoloty tego typu. W br. do testów ma trafić ostatni, jedenasty prototyp T-50. Maszyny tego typu powstają w zakładach w Komsomolsku nad Amurem.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.