Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

IndiGo odebrały pierwszego A320neo

Lotnictwo cywilne, 14 marca 2016

Indyjskie linie IndiGo stały się drugim w świecie użytkownikiem samolotów pasażerskich Airbus A320neo.

IndiGo zamówiły aż 430 samolotów A320neo. Pierwszy z nich trafił do floty przewoźnika kilka dni temu / Zdjęcie: Airbus

W piątek Airbus przekazał na ręce przedstawicieli indyjskiego niskokosztowego towarzystwa IndiGo pierwszy przeznaczony dla nich samolot wąskokadłubowy A320neo. W ten sposób Hindusi stali się drugim w świecie i pierwszym w Azji przewoźnikiem, użytkującym najnowsze samoloty produkowane przez koncern z Tuluzy (Uroczyste przekazanie A320neo dla Lufthansy , 2016-02-13).

A320neo umożliwi nam oferowanie pasażerom transportu za przystępną cenę, stanowiąc zarazem nowe doświadczenie dla naszych klientów. Paliwooszczędne samoloty będą jednym z elementów naszego rozwoju i pozwolą nam zaoferować więcej połączeń regionalnych i międzynarodowych za najlepszą cenę – powiedział prezes IndiGo Aditya Ghosh.

IndiGo odebrały pierwszego A320neo trzy miesiące później, niż początkowo planowano. Powodem zwłoki były problemy techniczne związane z powolnym uruchamianiem silników Pratt & Whitney PW1100G-JM i ich wadliwym oprogramowaniem, które powodowało wyświetlanie błędnych informacji. Producent twierdzi, że błędy te zostaną naprawione do czerwca br. Jesienią zostanie wdrożona nowa wersja oprogramowania, która ma działać bez usterek.

Indyjskie linie są jednym z największych w świecie nabywców samolotów z rodziny A320. Obecnie ich flota składa się ze 102 A320ceo. W 2011 przewoźnik zamówił 180 A320neo, a w 2015 – kolejne 250 samolotów tego typu (IndiGo odebrały 100. A320, 2015-12-28).

Według prognoz Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych (IATA) Indie są jednym z najszybciej rozwijających się rynków. W ciągu następnych dwóch dekad ruch pasażerski w tym kraju ma zwiększać się średnio 6,4 % rocznie. W 2034 linie z Indii mają przewieźć ponad 250 mln pasażerów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.