Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa indonezyjskiego Bella 412

Lotnictwo wojskowe, Strategia i polityka, 21 marca 2016

Wczoraj w Indonezji rozbił się śmigłowiec transportowy Bell 412. Śmierć poniosło 13 pasażerów i członków załogi.

W katastrofie indonezyjskiego Bella 412 EP zginęło 13 żołnierzy / Zdjęcie: This Day Live

Śmigłowiec rozbił się wczoraj ok. 18:00 czasu miejscowego. Wrak wiropłata znaleziono 1-1,5 km od lotniska Kasiguncu na terenie prowincji Celebes Środkowy. Rozbity Bell 412 EP (nr rej. HA-5171) należał do Tentara Nasional Indonesia-Angkatan Laut (TNI–AL, wojsk lądowych Indonezji). Śmigłowiec odebrano w 2012.

Na pokładzie rozbitego Bella 412 podróżowało 13 osób, w tym 6 członków załogi. Wszyscy ponieśli śmierć na miejscu. Przyczyna wypadku zostanie zbadana przez specjalną komisję dochodzeniową. Według przedstawicieli ministerstwa obrony do katastrofy mogły doprowadzić trudne warunki pogodowe na miejscu zdarzenia.

Żołnierze znajdujący się na pokładzie śmigłowca byli członkami specjalnego zespołu zadaniowego, odpowiedzialnego za walkę z bojówkarzami organizacji islamistycznych destabilizujących region Celebes. Wojskowi próbowali schwytać przywódcę jednej z lokalnych bojówek, Abu Wardaha.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.