Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rozmowy PGZ i Airbus Helicopters

Przemysł zbrojeniowy, 29 kwietnia 2016

Polska Grupa Zbrojeniowa (PGZ) i Airbus Helicopters przeprowadziły dwudniową sesję dotyczącą potencjalnej współpracy w ramach programu Kruk.

/ Zdjęcie: Anthony Pecchi, Airbus Helicopters

Wczoraj i dziś w Radomiu odbywają się spotkania biznesowe przedstawicieli 12 przedsiębiorstw wchodzących w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej i 14 francuskich koncernów, zaangażowanych w program śmigłowca uderzeniowego Tiger HAD (na zdjęciu). Jest on jednym z konkurentów w przetargu na nowy wiropłat dla Lotnictwa Wojsk Lądowych (kryptonim Kruk, Francja zamawia kolejne Tigery, 2015-12-24).

Do Polski przybyli nie tylko specjaliści producenta śmigłowca – koncernu Airbus Helicopters, ale także Nextera, MBDA, czy Thales Avionics, które zaangażowane są w przedsięwzięcie jako dostawcy elektroniki, uzbrojenia i urządzeń łączności. Spotkali się oni z kolegami ze spółek wchodzących w skład PGZ podczas indywidualnych rozmów na temat możliwości współpracy w ramach projektowania, produkcji, integracji i obsługi.

Nie tylko kładziemy podwaliny pod przyszłą produkcję Tigerów w Polsce: otwieramy także drogę do utworzenia sieci przemysłowej dla Tigerów, w taki sam sposób jak robimy to w przypadku Caracali – powiedział Mickael Peru, Dyrektor Zarządzający Airbus Helicopters Polska (Nocne tankowanie Caracali , 2016-03-02).

Rozmowy prowadzone w Radomiu mają pomóc w nawiązaniu kontaktów pomiędzy Airbus Helicopters i wszystkimi dostawcami Tigera z podmiotami Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Chcemy w ten sposób przygotować szybką produkcję i stworzyć sieć dla dostawców przemysłowych Tigerów w Polsce – dodał Tomasz Krysiński, wiceprezes Airbus Helicopters.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra