Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Umowa Finmeccanica z Rostechnologie

10 listopada 2008

Włoski koncern Finmeccanica - właściciel m.in. AgustaWestland i Alenia Aeronautica - podpisał z Rostechnologie umowę o wspólnym wytwarzaniu lotniczych struktur kompozytowych w Rosji.

Umowę podpisano 6 listopada w czasie włosko-rosyjskiego szczytu z udziałem premiera Silvio Berlusconiego i prezydenta Dmitrija Miedwiediewa. Dokument podpisał prezes Finmeccanica Pier Francesco Guarguaglini i dyrektor generalny Rostechnologie Siergiej Czemiezow (Rosobornexport wchodzi do Rostechnologii, 2008-06-20, KBP do Rostechnologii, 2008-02-22, Korporacja Rostechnologie kompletuje kadrę zarządzającą, 2007-12-24).

Głównym realizatorem umowy ze strony włoskiej ma być spółka zależna Finmeccanica - Alenia Aeronautica - dostawca m.in. ok. 26% komponentów do samolotu Boeing 787 (Kolejne opóźnienie oblotu Boeinga 787). Rosjanie liczą na transfer technologii wytwarzania lotniczych struktur kompozytowych, które będą mogli wykorzystać w komponentach produkowanych dla spółek Finmeccanica i we własnych konstrukcjach.

Obecnie głównym wytwórcą lotniczych struktur kompozytowych na potrzeby AgustaWestland jest polska WSK PZL Świdnik SA. Dostarcza ona 100% tego typu podzespołów dla włoskiej wytwórni śmigłowców.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.