Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Malaysia Airlines kupują Boeingi 737 Max

Lotnictwo cywilne, 27 lipca 2016

Boeing i Malaysia Airlines zawarły porozumienie w sprawie zakupu samolotów 737 Max.

Boeingi 737 Max 8 trafią do floty Malaysia Airlines od 2019 / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Anonsowana dziś umowa była opublikowana wcześniej na stronie Boeinga, jednak kontrahent pozostawał anonimowy. Malaysia Airlines postanowiły nabyć 25 Boeingów 737 Max 8, za 2,75 mld USD (ok. 11 mld zł). Przewoźnik zachował też prawo do zakupu 25 dalszych samolotów z tej rodziny – mogą to być zarówno 737 Max 8, jak i 737 Max 9. Niezależnie od modelu, wszystkie będą napędzane silnikami Leap-1B.

Najprawdopodobniej zostaną też wyposażone nowe fotele o mniejszej masie. Na pokładzie ma być dostępne Wi-Fi. Nowe 737 wejdą do eksploatacji od 2019. Będą one stopniowo zastępować 56 używanych obecnie Boeingów 737-800.

Narodowy przewoźnik Malezji obsługuje ze swojego hubu w międzynarodowym porcie lotniczym Kuala Lumpur loty do 5 miast w Europie, Azji i Oceanii. Jego flota składa się z 77 samolotów, w tym 15 Airbusów A330-300 i 6 A380. Linie oczekują także na dostawę 6 A350-900 (Koniec poszukiwań Boeinga 777 Malaysia Airlines?, 2016-07-23, Nowa klasa biznes Malaysia Airlines, 2015-11-03).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.