Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Optymalizacja rozkładów lotów

Lotnictwo cywilne, 14 listopada 2016

Współpraca Amadeusa i Optyma umożliwia usprawnienie najlepszego w branży pakietu oprogramowania do planowania połączeń i tworzenia harmonogramów lotów.

Technologie do układania rozkładów połączeń pozwolą liniom lotniczym zyskać miliony dolarów  / Zdjęcie: Amadeus

Pracownicy odpowiedzialni za układanie rozkładów lotów dla linii lotniczych nie mają łatwego zadania. Mają tworzyć harmonogramy lotów, w których muszą uwzględnić dostępność załóg, samolotów i bramek do odprawy, rozkłady konkurencyjnych linii, ewentualne zakłócenia i wymagania klientów – w sposób wykonalny i optymalizujący rentowność. Opracowywanie takich harmonogramów jest żmudnym i czasochłonnym wyzwaniem (Zarządzanie zakłóceniami w rozkładach lotów, 2016-10-24).

Kiedy jednak linie lotnicze zdołają zoptymalizować rozkłady lotów w sposób wykorzystujący ich wszystkie możliwości, mogą zwiększyć swoje przychody o dodatkowe 1-3 % – dla większości przewoźników oznacza to miliony dolarów. Dlatego Amadeus i Optym nawiązały długoterminową współpracę w celu rozwiązania tego problemu w sposób, który do niedawna był niemożliwy do zrealizowania. W ramach współpracy Amadeus zapewnia fundusze i wiedzę techniczną niezbędne do ulepszenia i rozbudowania oprogramowania Optym do planowania połączeń i tworzenia harmonogramów.

Nowy pakiet rozwiązań Optyma i Amadeusa został opracowany z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów umożliwiających liniom lotniczym tworzenie w pełni zoptymalizowanych harmonogramów lotów w oparciu o dokładne prognozy – w kilka godzin zamiast dni lub tygodni. Jest to obecnie jedyna technologia na rynku umożliwiająca tworzenie rozkładów lotów od podstaw – bez korzystania z poprzednich wersji. Zwiększa to strategiczną elastyczność linii lotniczych i stwarza nowe możliwości budowania harmonogramów, które nie były wcześniej stosowane.

Wkład Amadeusa we współpracę partnerską z Optymem obejmuje dogłębną znajomość branży lotów pasażerskich i wsparcie finansowe, mające na celu wprowadzanie rozwiązań nowej jakości. Dodatkowo, Amadeus wykorzysta swoją globalną sieć do przyspieszenia planowanego rozwoju Optyma i sprzedaży rozwiązania na całym świecie.

Pakiet rozwiązań do planowania sieci połączeń jest już dostępny w sprzedaży pod nazwą Amadeus SKY by Optym. Zawiera on dwa rozwiązania służące do optymalizacji harmonogramów i do przeprowadzania symulacji działania harmonogramów. Następne trzy produkty mające wejść w skład pakietu mają służyć do prognozowania harmonogramów, do zarządzania harmonogramami i do optymalizowania częstotliwości połączeń.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.