Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A321neo z silnikami Leap-1A uzyskał Certyfikaty Typu

Lotnictwo cywilne, 02 marca 2017

EASA i FAA wydały Certyfikaty Typu dla samolotu komunikacyjnego Airbus A321neo napędzanego silnikami Leap-1A.

A321neo z silnikami Leap-1A jest czwartym certyfikowanym samolotem tej rodziny / Zdjęcie: Airbus

Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) i Federalna Agencja Lotnicza (FAA) wydały Certyfikaty Typu dla samolotu komunikacyjnego Airbus A321neo, napędzanego silnikami Leap-1A (Oblot A321neo, 2016-02-10). Ich producentem jest CFM International, joint-venture Snecmy (Safran) z Francji i General Electric z USA.

Starszy wiceprezes ds. A320 Klaus Roewe i szef inżynierów programu A320neo Pierre-Henri Brousse odebrali dokumenty wczoraj w Tuluzie z rąk dyrektora EASA ds. certyfikacji Trevora Woodsa i szefa dyrekcji samolotów transportowych FAA Michaela J. Kaszyckiego.

W trakcie prób certyfikacyjnych przedseryjne A321neo napędzane silnikami Leap-1A wylatały ponad 400 h w trakcie ponad 160 lotów. Według producenta testy dowiodły, że zarówno samolot, jak i zespół napędowy spełniają wymagania zdatności do lotu ze znacznym zapasem.

A321neo z silnikami Leap-1A jest czwartym samolotem tej rodziny, który został certyfikowany w ciągu ostatnich 15 miesięcy. Oprócz nich nabywcy mogą wybrać także A321neo z silnikami Pratt & Whitney Pure Power PW1100G-JM (Certyfikaty dla A321neo z silnikami PW, 2016-12-16). Obydwa w/w zespoły napędowe są też oferowane dla A320neo.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.