Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot drugiego Globala 7000

Lotnictwo cywilne, 07 marca 2017

Bombardier poinformował o oblocie drugiego przedseryjnego biznesjeta Global 7000.

Drugi przedseryjny Global 7000 wzbił się do pierwszego lotu 4 marca / Zdjęcie: Bombardier

Oblot drugiego przedseryjnego odrzutowca klasy biznes Global 7000 (FTV2) odbył się w sobotę 4 marca w zakładach Bombardiera w Toronto (Global 7000 oblatany , 2016-11-07). Samolot, na pokładzie którego znajdowali się piloci doświadczalni Jeff Karnes i J.R. Marcolesco oraz inżynier prób w locie Ben Povall, wystartował do pierwszego lotu o 10:50 czasu lokalnego. W trakcie lotu załoga sprawdziła jego osiągi, m.in. wznosząc się na wysokość 13 106 m.

Global 7000 FTV2 (nr ser. 70002), noszący znaki rejestracyjne C-GBLB, ma przydomek The Powerhouse (Elektrownia), ponieważ jest przeznaczony do prób zespołu napędowego oraz instalacji elektrycznych i mechanicznych. Jego pierwszy lot trwał 4 h 28 min i obejmował pierwsze testy funkcjonowania w/w zespołów. Następnego dnia samolot wykonał kolejny lot.

Niebawem C-GBLB zostanie przebazowany do zakładów Bombardiera w Wichita w USA. W próbach w locie wezmą udział jeszcze 3 przedseryjne Globale 7000, znajdujące się obecnie w różnych stadiach montażu. Uzyskanie Certyfikatu Typu i dostawy pierwszych samolotów tego typu zaplanowane są w 2. połowie przyszłego roku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.