Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A321neo dostarczony

Lotnictwo cywilne, 21 kwietnia 2017

Airbus dostarczył pierwszy seryjny egzemplarz samolotu A321neo liniom Virgin America.

Pierwszy seryjny A321neo z silnikami LEAP-1A trafił do linii Virgin America / Zdjęcie: Airbus

Airbus dostarczył pierwszy seryjny samolot wąskokadłubowy A321neo. Samolot napędzany silnikami CFM International LEAP-1A został przekazany wczoraj, podczas ceremonii w Hamburgu amerykańskim liniom lotniczym Virgin America. Jest on dzierżawiony od GECAS (A321neo z silnikami Leap-1A uzyskał Certyfikaty Typu, 2017-03-02).

W grudniu 2016 Virgin America zostały przejęte przez Alaska Air Group (Alaska Airlines w nowym malowaniu , 2016-01-27). Flota towarzystwa składa się w całości z samolotów produkowanych przez koncern z Tuluzy. Przewoźnik eksploatuje obecnie 63 A319ceo / A320ceo napędzanych silnikami CFM56-5B.

Nowy A321neo będzie największym samolotem Virgin America, wyposażonym w 185 miejsc – o 24% więcej, przy jednoczesnym zachowaniu tego samego poziomu komfortu, co w obecnych samolotach A320. Wewnątrz kabiny pasażerowie będą mogli skorzystać z trzech zindywidualizowanych klas obsługi, zrelaksować się dzięki systemowi rozrywki na pokładzie oraz skosztować menu potraw i koktajli przygotowywanych na żądanie podczas każdego lotu. Ponadto każdy fotel wyposażony został w gniazda zasilania.

Eksploatacja samolotu ma rozpocząć się 31 maja. Odbędzie on lot inauguracyjny pomiędzy portem międzynarodowym w San Francisco, a lotniskiem krajowym im. Ronalda Reagana w Waszyngtonie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.