Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing wycofał się z belgijskiego przetargu

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 21 kwietnia 2017

Koncern z Seattle zrezygnował z udziału w przetargu na nowe samoloty wielozadaniowe dla Belgii.

Boeing nie będzie brał udziału w konkursie, mającym na celu wyłonienie następców belgijskich F-16 / Zdjęcie: MO Belgii

Boeing nie będzie oferował wielozadaniowych samolotów bojowych F/A-18E/F Super Hornet w konkursie, mającym na celu zastąpienie floty belgijskich F-16AM/BM. W oświadczeniu szefowie koncernu z Seattle stwierdzili, że żałują, ale po przeanalizowaniu zapytania ofertowego nie widzą możliwości wzięcia udziału F/A-18E/F w konkursie na równych warunkach. Decyzja ta umożliwi Boeingowi skoncentrowanie wysiłków i zasobów na wspieraniu globalnych klientów, zabezpieczaniu nowych zamówień i inwestowaniu w technologie i systemy wymagane do przeciwdziałania obecnym i przyszłym zagrożeń.

Miesiąc temu rząd w Brukseli podjąć decyzję o rozpoczęciu procedury zakupu 34 nowych samolotów – następców F-16 – za nie więcej niż 3,6 mld euro (15,4 mld zł). Potencjalni konkurenci to Lockheed Martin F-35A, Dassault Rafale, Eurofighter Typhoon i Saab Gripen E.

W ciągu ostatniego roku Boeing zamówienia na Super Hornety od Kanady, a także Kuwejtu i Kataru (Cena kanadyjskich Super Hornetów, 2017-02-02). Jednak zainteresowanie F/A-18E/F krajów z Europy wydaje się słabnąć. Po przegraniu konkursu w Danii, w którym zwyciężył F-35A, Boeing złożył pozew przeciwko duńskiemu ministerstwu obrony, twierdząc, że rząd w Kopenhadze przeprowadził błędny proces oceny amerykańskich samolotów (Boeing pozywa Danię, 2017-03-04). Inni potencjalni nabywcy Super Hornetów to Finlandia i Szwajcaria (7 konkurentów w programie HX , 2015-12-23). 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.