Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Początek dostaw Phenoma

Lotnictwo cywilne, 01 stycznia 2009

Brazylijski Embraer dostarczył 24 grudnia pierwszego Phenoma 100. Nowymi właścicielami małego odrzutowca stali się Jim i Betsy Frost. 2. egz. trafił do kolejnego odbiorcy kilka dni później.

Pierwszy, dostarczony odbiorcy Phenom 100, będzie służył Frostom do lotów turystycznych i biznesowych. Większość samolotów tego typu trafi jednak do przedsiębiorstw przewozowych typu taxi / Zdjęcie: Embraer

Po odebraniu samolotu, Frostowie pokonał lotem dystans między zakładami Embraera a Houston w Teksasie, gdzie mieszkają. Oboje to doświadczeni piloci. Jim lata od 16. roku życia, jego żona jest zawodowym instruktorem lotniczym. Lądowanie w USA samolotu i ich nowych właścicieli, odbyło się wczoraj.

Dostawa nastąpiła w dwa tygodnie po otrzymaniu certyfikatów brazylijskich i amerykańskich władz lotniczych (zobacz: Certyfikat Phenoma 100!). Mimo wypowiedzi przedstawicieli Embraera, pierwsi właściciele Phenoma 100 musieli poczekać na przekazanie samolotu kilka dni.

Drugi odrzutowiec został przekazany klientowi na lotnisku fabrycznym producenta, w São José dos Campos, 29 grudnia. To mniej, niż pierwotnie planowano. Do końca 2008, Embraer miał dostarczyć 10-15 lekkich odrzutowców.

Brazylijskie przedsiębiorstwo ujawniło przy tej okazji aktualną cenę samolotu. Maszyna w wersji standardowej kosztuje 3,6-3,68 mln USD, w zależności od wymagań regionalnych władz lotniczych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.