Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cebu Pacific zamawiają A321ceo

Lotnictwo cywilne, 07 czerwca 2017

Filipińskie linie złożyły zamówienie na 7 Airbusów A321ceo. Powodem decyzji są problemy z silnikami PW1133G-JM.

Dostawy A321ceo dla Cebu Pacific rozpoczną się w marcu przyszłego roku / Rysunek: Airbus

Linie Cebu Pacific z Filipin podpisały z Airbusem umowę zakupu 7 samolotów wąskokadłubowych A321ceo, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie siatki połączeń krajowych i regionalnych. Wartość porozumienia według cen katalogowych to 812 mln USD (ponad 3 mld zł). Dostawy samolotów rozpoczną się w marcu 2018.

Poprzednio przewoźnik zamówił 32 A321neo, które miały być dostarczane od września br. do 2021. Jednak problemy z silnikami Pratt & Whitney Pure Power PW1133G-JM powodują, że pierwsze z nich trafią do floty linii dopiero w 4. kw. 2018, a ostatnie – w 2022 (Pierwszy A321neo dostarczony , 2017-04-21).

Zdecydowaliśmy się na zachowawcze podejście co do wprowadzenia A321neo do naszej działalności. Jesteśmy nadal przekonani, że Pratt & Whitney poradzi sobie ze wszystkimi problemami silnika PW1133G-JM. Jednak potrzeba zwiększenia naszego oferowania w ramach rosnącej siatki połączeń nakazuje nam zakup A321ceo – stwierdził dyrektor finansowy Cebu Pacific Andrew Huang.

Jesteśmy bardzo podekscytowani dodaniem A321 do naszej floty. Samoloty te pozwolą nam zwiększyć oferowanie na popularnych trasach, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych. Oznacza to niższe ceny biletów dla większej liczby klientów korzystających z połączeń krajowych i regionalnych – powiedział Lance Gokongwei, prezes i dyrektor generalny Cebu Pacific.

Z przyjemnością przyjmujemy dodatkowe zamówienia od jednych z najlepiej działających linii lotniczych w regionie Azji. Dzięki A321 Cebu Pacific będą w stanie odpowiedzieć na rosnący popyt z najwyższą skutecznością. […] – dodał John Leahy, dyrektor operacyjny Airbus Commercial Aircraft ds. klientów.

Cebu Pacific są jednym z wiodących tanich przewoźników w Azji. Linie oferują połączenia krajowe, regionalne i dalekodystansowe do 37 krajowych i 26 zagranicznych portów w Azji, Australii, na Bliskim Wschodzie i w USA. Obecnie flota przewoźnika składa się z 4 A319, 36 A320 i 8 A330-300 oraz 8 ATR 72-500 i 5 ATR 72-600 (Nowe ATR 72 dla Cebu Pacific , 2016-09-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.