Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Seastar nowej generacji

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 15 września 2017

Spółka Dornier Seawings zaprezentowała 18 sierpnia w niemieckim Oberpfaffenhofen nową wersję łodzi latającej Seastar. Prototyp samolotu został oblatany w 1984 i certyfikowany w 1991. Jednak permanentny brak funduszy spowodował, że nigdy nie rozpoczęto produkcji seryjnej Seastarów,

Oblot zmodernizowanego Seastara nastąpić ma w połowie 2019 / Zdjęcie: Dornier Seawings

Dopiero w 2014 Niemcy weszli w spółkę z dwoma przedsiębiorstwami z ChRL, które zamierzały promować samolot na rodzimym rynku. W ub. r. rozpoczęto budowę zakładów w Yixing, gdzie powstawać mają Seastary. Oprócz tego Dornier zawarł porozumienie z Diamondem w sprawie produkcji płatowców.

Mający maksymalną masę do startu 5098 kg Seastar mieści 2 pilotów i maksymalnie 12 pasażerów. Jego napęd stanowią 2 silniki Pratt & Whitney PT6A-135A o mocy 650 KM każdy, mające umożliwić rozwinięcie prędkości przelotowej ponad 330 km/h. Zasięg maksymalny samolotu wynosić ma ok. 1670 km. Wyposażenie kabiny załogi to awionika Honeywell Primus Epic.

Oblot zmodernizowanego Seastara ma nastąpić w połowie 2019. Uzyskanie Certyfikatów Typu zaplanowano w 2020. Cena jednostkowa samolotu to 7,21 mln USD (ok. 26 mln zł).


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.