Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Grupa Lufthansa zwiększa ofertę

Lotnictwo cywilne, 28 września 2017

W zimowym rozkładzie 2017/2018 Lufthansa i Eurowings wprowadzą nowe rejsy z Berlina i Nadrenii Północnej-Westfalii.

W nadchodzącym sezonie zimowym, po raz pierwszy od 2001, samolot dalekodystansowy Lufthansy będzie stacjonować w stolicy Niemiec, na lotnisku Tegel / Zdjęcie: Lufthansa

Od 8 listopada Lufthansa poleci bezpośrednio z Berlina do Nowego Jorku 5 razy w tygodniu. W każdy poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i sobotę o godz. 17:35, Airbus A330-300 wystartuje w kierunku zachodnim i wyląduje na nowojorskim lotnisku im. J. F. Kennedy’ego o godz. 21:35. Rejs powrotny z Nowego Jorku zaplanowano późnym wieczorem, a na lotnisku Tegel samolot wyląduje następnego dnia o godz. 12:15 (wszystkie czasy lokalne). Po raz pierwszy od 2001 samolot dalekodystansowy Lufthansy będzie stacjonować w stolicy Niemiec.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie pasażerów z Nadrenii Północnej-Westfalii w zimowym rozkładzie 2017 zostanie przywrócona trasa Düsseldorf – Miami. Połączenia będą wykonywane 3 razy w tygodniu w każdy poniedziałek, środę i piątek, także od 8 listopada. Samolot wystartuje o godz. 12:05 i dotrze na Florydę o 17:50. Rejs powrotny Airbusa A330-300 będzie odbywał się o godz. 19:30. Samolot wyląduje w Düsseldorfie następnego ranka o godz. 9:30 (wszystkie czasy lokalne). Na wszystkich nowych trasach pasażerowie mogą rezerwować miejsca w trzech klasach podróży: biznes, ekonomicznej premium i ekonomicznej (Lufthansa rozszerza zimową siatkę połączeń, 2017-07-19).

Eurowings również rozszerza swoją ofertę rejsów międzykontynentalnych w nadchodzącym zimowym rozkładzie, zarówno z Kolonii/Bonn jak i Düsseldorfu. 8 listopada do floty 6 A330 Eurowings stacjonujących obecnie w Kolonii/Bonn, dołączy siódmy, który początkowo obsłuży trasy na Karaiby z Düsseldorfu.

Eurowings ma w planach dalszy rozwój siatki połączeń międzykontynentalnych w letnim rozkładzie 2018, zwiększając flotę do 10 samolotów. Ekspansja da linii silną pozycję w regionie Nadrenii Północnej-Westfalii, skąd co najmniej 7 samolotów dalekodystansowych obsłuży różne kierunki. Nowe trasy obejmą popularne destynacje w USA, na Karaibach, a także na Dalekim Wschodzie. Nowe trasy Lufthansy z Berlina do Nowego Jorku i z Düsseldorfu do Miami również zostaną przeniesione do Eurowings w lecie 2018, tym samym włączając lotnisko Berlin-Tegel do międzykontynentalnej siatki tego przewoźnika.

Będziemy w stanie bardziej zaangażować się w Düsseldorfie jeśli lotnisko zapewni sprzyjające parametry ekonomiczne, a przede wszystkim sukcesywnie lepsze parametry operacyjne – podkreśla Thorsten Dirks, członek zarządu Lufthansy i prezes Eurowings. Jako największa linia w Nadrenii Północnej-Westfalii, Eurowings już odgrywa kluczową rolę na lotnisku w Düsseldorfie, zwłaszcza zapewniając pasażerów na rejsy międzykontynentalne partnerom ze Star Alliance: Singapore Airlines, Air China i All Nippon Airways.

Eurowings w przyszłym roku zaoferuje również nowy trasy dalekodystansowe z Monachium. Z końcem marca na lotnisku w Monachium stacjonować będą 3 A330, obsługujące te trasy (Codeshare Singapore Airlines i Eurowings, 2017-06-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.