Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

38 Boeingów dla China Southern

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 20 października 2017

Linie China Southern złożyły zamówienie na 38 samolotów komunikacyjnych Boeinga – 8 777-300ER, napędzanych silnikami General Electric GE90 i 30 737 MAX 8 z silnikami CFM International Leap-1B.

Nowe Boeingi trafią do floty China Southern w l. 2019-2020 / Zdjęcie: Boeing

Wartość transakcji to 5,65 mld USD (20,3 mld zł), jednak według przedstawicieli chińskiego towarzystwa, obecnie trwają negocjacje w tej kwestii i cena samolotów będzie niższa od wartości katalogowej. Zakup zostanie sfinansowany ze środków własnych linii i kredytów bankowych.

Pięć 777 i tuzin 737 będzie dostarczonych China Southern w 2019, a pozostałe samoloty dołączą do nich w 2020. Dostawy zostaną zrealizowane w l. 2019-2020. Wiosną br. towarzystwo zakupiło Airbusy A350 (A350 dla China Southern , 2017-04-27).

Nowe samoloty pozwolą przewoźnikowi zrealizować strategię dwóch hubów – używanego obecnie w Guangzhou i w Pekinie. Nowy stołeczny port lotniczy ma zostać oddany do użytku w październiku 2019. Przewiduje się, że 80% ruchu będą w nim generowały właśnie China Southern i inny krajowy przewoźnik – China Eastern.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.