Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowa klasa pierwsza Emirates

Lotnictwo cywilne, 09 listopada 2017

Linie Emirates poinformowały, że pierwsze dwa Boeingi 777-300ER przewoźnika wyposażone w nową kabinę dla pasażerów klasy pierwszej rozpoczną loty z Dubaju do miast w Belgii i Szwajcarii od 1 grudnia tego roku.

Emirates dysponują obecnie największą w świecie flotą 165 Boeingów 777 (w tym towarowych) / Zdjęcie: Emirates

W nowym wariancie znajdzie się 6 prywatnych pomieszczeń w układzie 1-1-1 zamiast ośmiu w układzie 1-2-1 stosowanym do tej pory we flocie 777. Oprócz całkowicie odnowionej kabiny dla pasażerów w klasie pierwszej, nowy Boeing 777-300ER Emirates będzie miał również szereg nowości w klasie biznes i ekonomicznej.

Samolot z nową odsłoną klasy pierwszej będzie realizować jeden z 2 codziennych lotów z Dubaju do Genewy –startujący o 14:50, z lądowaniem w Genewie o 18:55. Rejs powrotny z Genewy zaplanowano na  20:40 z lądowaniem na lotnisku w Dubaju o  6:05 następnego dnia.

Podróżujący z Belgii lub do Belgii będą mogli wypróbować nowy produkt wsiadając na pokład samolotu, który odlatuje z Dubaju o 8:20, lądując w Brukseli o 12:45. Rejs powrotny z Brukseli zaplanowano na 14:35 z przylotem do Dubaju kwadrans po północy następnego dnia.

Produkty i usługi Emirates w poszczególnych klasach są ulepszane cały czas w oparciu o uwagi pasażerów. Przewoźnik w 2003 jako pierwszy wprowadził koncepcję prywatnych kabin, ustanawiając nowe standardy podróży klasą pierwszą. Flota Boeingów 777 i Airbusów A380 Emirates oferuje niezrównany, wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ice oraz usługi telekomunikacyjne na pokładzie – dostęp do SMS-ów, e-maili i telefonu z fotela – a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego i łączenia się z Wi-Fi w trakcie lotu (Więcej kierunków Emirates i flydubai, 2017-11-07).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.