Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Drugi MAX dla PLL LOT

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 21 grudnia 2017

Boeing 737 MAX 8 LOT-u, noszący znaki rejestracyjne SP-LVB wystartował z Boeing Field w Renton 19 grudnia o godz. 21 czasu warszawskiego. Po drodze lądował w porcie Keflawik na Islandii, gdzie odbyło się tankowanie paliwa. Na Lotnisku Chopina w Warszawie samolot pojawił się 20 grudnia o godz. 11.

Boeing 737 MAX 8 SP LVB po lądowaniu na Lotnisku Chopina w Warszawie / Zdjęcie: PLL LOT, Wojciech Zaręba

W pierwszy rejsowy lot – do Paryża – MAX ma wyruszyć 22 grudnia o godz. 7:50. Będzie to pierwsza wizyta samolotu tego typu w historii paryskiego lotniska im. Charlesa de Gaulle’a. Polski przewoźnik planuje wykorzystywać Boeingi 737 MAX na najpopularniejszych trasach krótkiego i średniego zasięgu. Od 26 grudnia nowy samolot zacznie obsługiwać codzienny wieczorny rejs do Londynu (na dwóch pozostałych w ciągu dnia na Heathrow lata MAX dostarczony przez Boeinga 2 grudnia, Victor Alpha wylądował, 2017-12-04) i codzienne połączenie do Madrytu. Od połowy stycznia drugi samolot pojawi się tez na rejsach do Larnaki na Cyprze.

Zamówionych przez LOT MAX-ów jest sześć, a ich dostawy mają zakończyć się w maju 2019.  MAX-em nr 3 już wiosną będzie można polecieć do Tel Awiwu z Warszawy i portów regionalnych: Wrocławia, Poznania, Gdańska, Lublina i Rzeszowa. Docelowo MAX-y będą obsługiwały połączenia z Warszawy także do Astany, Wiednia, Amsterdamu, Frankfurtu, Barcelony, Moskwy, Tbilisi i Kijowa.

To wyjątkowy moment dla LOT-u. Jesteśmy jednym z pierwszych przewoźników na świecie, który do obsługi połączeń średniego i krótkiego zasięgu będzie wykorzystywał Boeingi 737 MAX 8. Nowe samoloty pomogą nam jeszcze bardziej zwiększyć efektywność kosztów naszych operacji i znacząco podnieść jakość oferty – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.