Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates zwiększają oferowanie na trasie do Lizbony

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 22 lutego 2018

Od 1 czerwca linie Emirates wznowią drugie codzienne połączenie do stolicy Portugalii, Lizbony.

W połowie br. linie Emirates wznowią drugie codzienne połączenie do stolicy Lizbony. Loty będzie obsługiwać Boeing 777-300ER w konfiguracji trzyklasowej / Zdjęcie: Eimrates

Rejs będzie realizowany przez Boeinga 777-300ER w konfiguracji trzyklasowej. Samolot oferuje osiem prywatnych kabin w klasie pierwszej, 42 fotele w klasie biznes oraz 310 szerokich foteli w klasie ekonomicznej.

W Portugalii ma miejsce poprawa koniunktury i gwałtowny rozwój turystyki. Dlatego drugie codzienne połączenie między Dubajem a Lizboną pozwoli zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na trasie, a także zapewni naszym pasażerom w Portugalii i innych miejscach w obrębie siatki połączeń Emirates na całym świecie większy wybór i elastyczność w planowaniu podróży – powiedział Hubert Frach, Divisional Senior Vice President Emirates, Commercial Operations, West.

Drugi rejs (nr EK193) z Dubaju zaplanowano na 14:25 z lądowaniem w Lizbonie o 19:40, a lot powrotny (nr EK194) z Lizbony na 21:15 z lądowaniem w Dubaju o 08:05 następnego dnia. Dotychczasowy rejs (nr EK191) Emirates z Dubaju zaplanowano na 07:25 z lądowaniem w Lizbonie o 12:35. Lot powrotny (nr EK192) z Lizbony zaplanowano na 14:15 z lądowaniem na lotnisku w Dubaju o 01:10.

Dzięki dwóm lotom w dogodnych porach każdego dnia pasażerowie będą mieli większy wybór wygodnych połączeń przez macierzysty port Emirates w Dubaju do najpopularniejszych kierunków w globalnej siatce połączeń przewoźnika, w tym do Australii, Hongkongu, Pekinu, Szanghaju, Luandy, Tajlandii i Johannesburga. 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.