Bell Helicopter skrócił nazwę do Bell, jednocześnie odświeżając swoją identyfikację wizualną wraz z logotypem. Przekształcenia są związane z uaktualnioną i poszerzoną wizją rozwoju przedsiębiorstwa w nadchodzących latach. Cały proces będzie trwać do końca 2019.
Bell w nowej misji i wizji w większym stopniu postawił akcent na szerzej rozumiane innowacje, a także tzw. customer experience. W wyniku tego zrezygnowano z członu Helicopter w nazwie. - Bell od zawsze był czymś więcej niż wyłącznie producentem śmigłowców. Nasz zespół przez ostatnie 80 lat skupiał się na pokonywaniu kolejnych barier i ograniczeń w lotnictwie, a nowa identyfikacja wizualna teraz w pełni oddaje ducha tego czym się zajmowaliśmy i zajmujemy - powiedział Prezes i CEO Bell, Mitch Snyder. - Nowe logo uchwyciło naszego ducha innowacyjności, nie umniejszając jednocześnie znaczenia naszej głównej misji, jaką jest dostarczanie naszym klientom bezpiecznych i niezrównanych śmigłowców - dodaje.
Najbardziej zauważalną zmianą, oprócz nazwy, jest nowe logo. Poprzez ikonę ważki Bell chciał podkreślić swoje ciągłe doskonalenie w dziedzinie lotnictwa. Zastosowanie symbolu tarczy podkreśla jakość i niezawodność dostarczanych rozwiązań oraz nieskazitelną reputację przedsiębiorstwa. - Ważka może wystartować i wylądować tam, gdzie chce, lata szybko i sprawnie w dowolnym kierunku i ile chce. Jednym słowem - reprezentuje mistrzostwo w locie, czyli coś do czego dąży Bell - dodał Snyder (Postępy V-280, 2018-02-09).
Bell zaprojektował i przeprowadził rebranding przy współpracy z międzynarodową agencją FutureBrand. Proces, który zapoczątkowano latem 2017, pomógł ponownie skoncentrować komunikację przedsiębiorstwa na tym, co dokładniej odzwierciedla to w jaki sposób Bell i jego pracownicy funkcjonują tworząc kolejne rozwiązania i produkty. Aktualny rebranding Bell'a jest pierwszym od 1960, kiedy Textron Inc. kupił Bell Aircraft Corporation, z której następnie wydzielony został Bell Helicopter.
- Rebranding to nie tylko zmiana logo. Zdecydowaliśmy się na ten proces ponieważ postrzegamy siebie jako technologicznych pionierów. Wierzymy, że nowa identyfikacja wizualna ucieleśnia ideę, że jesteśmy w stanie sprawić, że transport powietrzny stanie się powszechną normą - powiedział Snyder.