Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rebranding Bell Helicopter

Lotnictwo wojskowe, Lotnictwo cywilne, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 26 lutego 2018

Bell Helicopter skrócił nazwę do Bell, jednocześnie odświeżając swoją identyfikację wizualną wraz z logotypem. Przekształcenia są związane z uaktualnioną i poszerzoną wizją rozwoju przedsiębiorstwa w nadchodzących latach. Cały proces będzie trwać do końca 2019.

Nowe logo jest jednym z etapów zapoczątkowanego w 2017 rebrandingu / Rysunek: Bell

Bell w nowej misji i wizji w większym stopniu postawił akcent na szerzej rozumiane innowacje, a także tzw. customer experience. W wyniku tego zrezygnowano z członu Helicopter w nazwie. - Bell od zawsze był czymś więcej niż wyłącznie producentem śmigłowców. Nasz zespół przez ostatnie 80 lat skupiał się na pokonywaniu kolejnych barier i ograniczeń w lotnictwie, a nowa identyfikacja wizualna teraz w pełni oddaje ducha tego czym się zajmowaliśmy i zajmujemy - powiedział Prezes i CEO Bell, Mitch Snyder. - Nowe logo uchwyciło naszego ducha innowacyjności, nie umniejszając jednocześnie znaczenia naszej głównej misji, jaką jest dostarczanie naszym klientom bezpiecznych i niezrównanych śmigłowców - dodaje.

Najbardziej zauważalną zmianą, oprócz nazwy, jest nowe logo. Poprzez ikonę ważki Bell chciał podkreślić swoje ciągłe doskonalenie w dziedzinie lotnictwa. Zastosowanie symbolu tarczy podkreśla jakość i niezawodność dostarczanych rozwiązań oraz nieskazitelną reputację przedsiębiorstwa. - Ważka może wystartować i wylądować tam, gdzie chce, lata szybko i sprawnie w dowolnym kierunku i ile chce. Jednym słowem - reprezentuje mistrzostwo w locie, czyli coś do czego dąży Bell - dodał Snyder (Postępy V-280, 2018-02-09).

Bell zaprojektował i przeprowadził rebranding przy współpracy z międzynarodową agencją FutureBrand. Proces, który zapoczątkowano latem 2017, pomógł ponownie skoncentrować komunikację przedsiębiorstwa na tym, co dokładniej odzwierciedla to w jaki sposób Bell i jego pracownicy funkcjonują tworząc kolejne rozwiązania i produkty. Aktualny rebranding Bell'a jest pierwszym od 1960, kiedy Textron Inc. kupił Bell Aircraft Corporation, z której następnie wydzielony został Bell Helicopter.

- Rebranding to nie tylko zmiana logo. Zdecydowaliśmy się na ten proces ponieważ postrzegamy siebie jako technologicznych pionierów. Wierzymy, że nowa identyfikacja wizualna ucieleśnia ideę, że jesteśmy w stanie sprawić, że transport powietrzny stanie się powszechną normą - powiedział Snyder. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.