Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Hawaiian zamawiają Dreamlinery

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 08 marca 2018

Boeing i Hawaiian Airlines ogłosiły, że przewoźnik wybrał Dreamlinery 787-9 jako flagowe samoloty do obsługi połączeń średnio- i dalekodystansowych. Linie zamierzają zakupić 10 samolotów 787-9, których wartość według cen katalogowych to 2,82 mld USD (ponad 9,5 mld zł). Hawaiian mają również prawa do zakupu 10 dodatkowych 787.

Dostawy nowych Dreamlinerów 787-9 dla przewoźnika z Hawajów rozpoczną się w 1. kw. 2021/ Ilustracja: Hawaiian Airlines

Koszty operacyjne Dreamlinera sprawiają, że jest to najlepszy samolot do modernizacji naszej floty. Zwiększona pojemność i dłuższy zasięg pozwolą nam rozwinąć naszą obecną siatkę połączeń i zaoferować nowe miejsca docelowe w regionie Azji i Pacyfiku – powiedział Peter Ingram, prezes i dyrektor generalny Hawaiian Airlines.

Hawaiian Airlines są na imponującym etapie rozwoju, strategicznie zwiększając liczbę połączeń do / z Azji i Ameryki Północnej. Jesteśmy podekscytowani, że przewoźnik wybrał Dreamlinery, które napędzą kolejny etap ich ekspansji –  dodał prezes Boeing Commercial Airplanes Kevin McAllister.

Przewoźnik z Hawajów wybrał Boeingi 787-9 w ramach konkurencyjnego procesu przetargowego obejmującego również Airbusa A330-900neo.  Byliśmy w godnej pozazdroszczenia pozycji, mogąc wybierać nasz flagowy samolot przyszłości spomiędzy dwóch doskonałych modeli – podkreślił Peter Ingram. Co warte uwagi, 27 lutego zarząd linii poinformował o rezygnacji z zakupu 6 A330-800neo, anonsowanego kilka lat wcześniej (A330-800 w malowaniu producenta , 2018-02-06).

Obecnie flota Hawaiian Airlines składa się z 54 samolotów: 24 Airbusów A330-200, 8 Boeingów 767, pary A321neo i 20 Boeingów 717 (Hawaiian odebrały pierwszego A321neo, 2017-10-30). Dostawy nowych Dreamlinerów 787-9 rozpoczną się w 1. kw. 2021. Samoloty będą napędzane silnikami General Electric GEnx-1B.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.