Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Grupa Lufthansa kupi kolejne samoloty

Lotnictwo cywilne, 08 maja 2018

Rada Nadzorcza Grupy Lufthansa zatwierdziła zamówienie do 16 dodatkowych samolotów, za ok. 2,1 mld euro (8,96 mld zł). Dostawy mają zostać zrealizowane etapami do 2022.

Flota Swiss powiększy się o parę Boeingów 777-300ER / Zdjęcie: Swiss

Zamówienie obejmuje 2 samoloty szerokkadłubowe Boeing 777-300ER dla Swiss, które mają uzupełnić istniejącą flotę szwajcarskiego przewoźnika od początku 2020 i zostaną użyte do rozbudowy siatki połączeń. Dodatkowe dwa towarowe Boeingi 777F zostaną zamówione dla Lufthansa Cargo. Zastąpią one samoloty MD11.

Inwestycja w rozwój floty Swiss i Lufthansa odzwierciedlają sukces ekonomiczny obydwu linii. W 1. kw. 2018, okresie tradycyjnie słabym dla linii lotniczych, Swiss miały marżę zysku przekraczającą 9%, a Lufthansa Cargo – ponad 10% (Grupa Lufthansa rozwija się w Polsce, 2018-04-16).

Rada Nadzorcza zatwierdziła także zamówienie maksymalnie 12 samolotów rodziny A320. Zamówienie obejmuje to dostawę 6 A320neo w 2022. W zależności od dostępności zostanie zamówionych maksymalnie 6 dodatkowych A320ceo. Mają one trafić do floty Lufthansy jeszcze w tym roku, aby skompensować opóźnienia w dostawach A320neo (Airbus stawia na samoloty wąskokadłubowe , 2018-04-30, Problem z silnikami PW1100G-JM , 2018-02-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.