Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy 737 MAX dla Xiamen

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 23 maja 2018

Chińskie towarzystwo Xiamen Airlines odebrało dziś rano w Seattle pierwszy z 30 zamówionych samolotów Boeing 737 MAX. Jest to model MAX 8, noszący znaki rejestracyjne B-1288. Jak podaje FlightGlobal, samolot napędzany silnikami CFM International Leap-1B, będzie używany do obsługi połączeń z Fuzhou do miejsc docelowych w Azji Południowo-Wschodniej.

Przeznaczony dla Xiamen Airlines pierwszy z 20 zamówionych Boeingów 737 MAX 8 w zakładach w Seattle / Zdjęcie: Xiamen Airlines

W marcu Xiamen Airlines złożyły zamówienie na 20 Boeingów 737 MAX 8 i 10 Boeingów 737 MAX 10 i oczekuje na dostawę czterech 737-800. Flota chińskiego przewoźnika składa się wyłącznie z samolotów produkowanych przez koncern z Seattle – dziesięciu 737-700, 139 737-800, czterech 757-200, sześciu Dreamlinerów 787-8 i takiej samej liczby 787-9 (Xiamen kupiły Boeingi 737, 2016-04-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.