Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próby S-100 w Belgii

Lotnictwo wojskowe, Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 04 lipca 2018

Marynarka wojenna Belgii przeprowadziła testy użycia bezzałogowego statku latającego pionowego startu i lądowania Schiebel Camcopter S-100.

Na potrzeby programu testowego Camcopter S-100 wyposażono w dwie głowice optoelektroniczne: L3 Wescam MX-10 i Overwatch Imaging PT-8 Oceanwatch, a także system Automatycznej Identyfikacji Statków (AIS, Automatic Identification System) / Zdjęcie: Schiebel

Na przełomie czerwca i lipca w Belgii przeprowadzono próby użycia bezzałogowego statku latającego Schiebel Camcopter S-100. Testy zorganizowano na potrzeby belgijskiej marynarki wojennej, która poszukuje nowych możliwości prowadzenia działań operacyjnych na obszarach morskich, w tym przy użyciu platform bezzałogowych.

Próby, które trwały od 21 czerwca do 1 lipca, podzielono na dwa etapy. W pierwszym w nich sprawdzono możliwości użycia bezzałogowca w sytuacji jego bazowania na lądzie. W tym celu wykorzystano dostępną infrastrukturę w miejscowości Lombardsijde na terenie Flandrii Zachodniej.

Następnie S-100 testowano jako bezzałogowiec bazowania morskiego (Testy Camcoptera S-100 na LMV, 2018-04-30), startujący do misji np. z pokładu okrętu (na zdjęciu holenderska fregata rakietowa HNLMS Tromp (F803), typu De Zeven Provinciën). W tym celu grupa inżynierów Schiebela i przedstawicieli belgijskiej marynarki wojennej przeniosła się do portu morskiego w Zeebrugge.

Camcopter S-100 testowano w ramach różnorodnych scenariuszy sytuacyjnych. Próby służyły ocenie przydatności bezzałogowca przy prowadzeniu operacji poszukiwawczo-ratowniczych (SAR) oraz obserwacji otoczenia morskiego w celu wykrycia, identyfikacji i śledzenia innych jednostek nawodnych. 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.