Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

50 tras A380 Emirates

Lotnictwo cywilne, 02 listopada 2018

Siatka połączeń Emirates, obsługiwanych przez ich flagowy samolot Airbus A380, rozwija się na wschód i zachód, obejmując już 50 kierunków na całym świecie. Przewoźnik postanowił wprowadzić A380 na trasie do Osaki i Hamburga ze względu na coraz większą popularność samolotu wśród pasażerów, a także na wzrastające zapotrzebowanie na loty Emirates na obu trasach. Obydwa połączenia były wcześniej obsługiwany przez Boeingi 777-300ER. Wzrost oferowania o 22% na trasie do Hamburga i 38% na trasie do Osaki pozwoli większej liczbie pasażerów korzystać z udogodnień na pokładzie A380.

Hamburg jest 50. kierunkiem obsługiwanym przez A380 linii Emirates / Zdjęcie: Emirates

Inauguracyjne lądowanie A380 z Dubaju na lotnisku w Osace odbyło się 28 października o 16:55 czasu lokalnego. Z kolei A380 lecący z Dubaju wylądował w Hamburgu 29 października o 12:55 czasu miejscowego. Pierwszy lot A380 do Hamburga był dla przewoźnika szczególnym wydarzeniem, oznaczającym powrót samolotu do miasta, w którym został wyprodukowany i wyposażony. Oba loty zostały powitane tradycyjnymi salutami wodnymi, a także delegacjami VIP-ów z Dubaju, Hamburga i Osaki.

W końcu sprowadzamy nasze flagowe samoloty do domu, ponieważ wszystkie nasze A380 zostały zmontowane w zakładach Airbusa w Hamburgu. Jesteśmy pierwszą linią lotniczą oferującą regularne połączenia A380 do Hamburga. Dodanie Osaki do naszej rosnącej listy tras obsługiwanych przez A380 pozwala nam zapewnić naszym klientom w Japonii najlepszy w swojej klasie produkt pokładowy i innowacyjną ofertę – to dla nas wielkie osiągnięcie – skomentował wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates Thierry Antinori.

Emirates dysponują 105 samolotami A380. Osaka i Hamburg – miasta partnerskie od wielu lat – zostały odpowiednio 49. i 50. kierunkiem w ofercie Emirates obsługiwanym przez samoloty tego typu. Loty na trasie Dubaj-Osaka obsługują samoloty o pojemności 489 miejsc, mieszczące 14 pasażerów w prywatnych apartamentach klasy pierwszej, 76 podróżnych w klasie biznes i 399 osób w klasie ekonomicznej. A380 podróżujące do Hamburga są przystosowane do przewozu 517 pasażerów – 14 w klasie pierwszej, 76 w klasie i 427 w klasie ekonomicznej (Biometryczna ścieżka Emirates , 2018-10-31).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.