Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy MAX 8 we flocie Enter Air

Lotnictwo cywilne, 06 grudnia 2018

Enter Air odebrały pierwszego z sześciu zamówionych Boeingów 737-8 MAX. Samolot, noszący znaki rejestracyjne SP-EXA jeszcze w grudniu trafi do obsługi polskich i zagranicznych biur podróży.

SP-EXA to pierwszy z sześciu Boeingów 737-8 MAX, które zamówiły Enter Air / Zdjęcie : Enter Air

Dołączenie do floty Boeingów 737-8 MAX otwiera nowy rozdział w naszej historii. Te najnowocześniejsze w swojej klasie samoloty zapewnią naszym pasażerom jeszcze wyższy poziom komfortu. Jest to naturalny etap rozwoju spółki. Zaczęliśmy od samolotów starszej generacji, w wersji B737-400, które wymieniliśmy na samoloty nowej generacji, w wersji B737-800, natomiast teraz rozpoczynamy nowy etap rozwoju floty oparty na najnowszej generacji B737-8 MAX. Od strony biznesowej poprawi się nasza efektywność operacyjna, co powinno przełożyć się na lepsze wyniki i wzrost wartości spółki  – mówi Grzegorz Polaniecki, członek zarządu Enter Air.

Nowe samoloty będą służyły głównie do obsługi rynku polskiego, ale dostajemy też zapytania na przewozy realizowane MAXami od touroperatorów z całej Europy, będziemy więc mogli wykorzystać nowe samoloty do wejścia na nowe rynki. Jeśli maszyny potwierdzą swoje możliwości, rozważymy zakup kolejnych Boeingów 737-8 MAX – dodaje Polaniecki.

SP-EXA to pierwszy z sześciu samolotów tego typu, które zamówiły Enter Air. Kolejny MAX zostanie odebrany przez przewoźnika w ciągu kilku tygodni, a pozostałe cztery dołączą do floty w kolejnych latach. Pierwsze dwa nowe samoloty są finansowane na zasadzie leasingu finansowego przez bank DVB, jeden z największych na świecie podmiotów finansujących branżę lotniczą. Łączna kwota finansowania dwóch pierwszych samolotów wynosi 374 mln PLN.

Boeingi 737-8 MAX będą obsługiwane przez pilotów i personel pokładowy latający obecnie na Boeingach 737-800. Pod koniec listopada flota Enter Air powiększyła się też o kolejnego Boeinga 737-800 (SP-ESE), który będzie używany przez 5 lat na zasadzie leasingu operacyjnego. Aktualnie flota przewoźnika składa się z 19 takich samolotów (DVB sfinansuje MAX-y Enter Air, 2018-11-07).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.