Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

11 ofiar katastrofy PC-6 w Indonezji

Lotnictwo cywilne, 18 kwietnia 2009

Na indonezyjskiej wyspie Papua rozbił się wczoraj samolot Pilatus PC-6. W katastrofie zginęło 11 osób.

Zdjęcie: Francisco Nunez

Samolot wystartował o 8:47 czasu lokalnego z Ilaga. Pół godziny później miał wylądować w Mulia. Rozbił się o 9:27 niedaleko celu, na zboczu góry Gergaji. Lot odbywał się w fatalnych warunkach atmosferycznych.

Rozbity Pilatus PC-6/B2-H4 Porter (nazywany Amor), nr rej. PK-LTJ, nr ser. 959, wyprodukowany w 1988, należał do Mimika Air (ex-Germania Trisila Air). Pilotowali go Ni Linn Aung i Makmur Susanto z Mianmaru. Po katastrofie Mimika Air pozostał jeden samolot - Dornier Do28-D1S (PK-LTU).

To już trzecia katastrofa lotnicza w Indonezji w ciągu kilkunastu dni, a druga na Papui. 6 kwietnia w Bandung rozbił się wojskowy Fokker F-27 Friendship 400M (rej. A-2703, nr ser. 10538), grzebiąc 24 ludzi (Katastrofa Fokkera F27 w Indonezji). 9 kwietnia o 7:20 niedaleko Wamena na Papui o zbocze góry Gonung rozbił się należący do Aviastar Mandiri BAe146-300 (rej. PK-BRD, nr ser. E3189). Zginęło 6 ludzi.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra