Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Uzbecy odebrali pierwszego A320neo

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 marca 2019

O‛zbekiston Havo Yo‛llari (ang. Uzbekistan Airways), narodowy przewoźnik Republiki Uzbekistanu, odebrał swój pierwszy samolot wąskokadłubowy A320neo. Ceremonia odbyła się 8 marca w zakładach Airbusa w Hamburgu i wzięli w niej udział zastępca dyrektora generalnego O‛zbekiston Havo Yo‛llari Giennadij Charłap i wiceprezes Airbus na Europę Środkową i Północną, Rosję i WNP Kimon Sotiropoulos.

Pierwszy A320neo przekazany O‛zbekiston Havo Yo‛llari / Zdjęcie: Airbus

Uzbeckie towarzystwo zakupiło, w ramach umowy leasingu z BOC, dwa samoloty tego typu, napędzane silnikami CFM Leap 1A, przystosowane do przewozu 12 pasażerów w klasie premium i 138 w klasie ekonomicznej.

Narodowy przewoźnik Republiki Uzbekistanu rozpoczął eksploatację odrzutowców Airbusa już w 1993, jako jedna z pierwszych linii w krajach b. ZSRR. Obecnie w jego flocie znajduje się 10 A320ceo, 6 Boeingów 757-200, siedem 767-300ER i 3 Dreamlinery 787-8 (Kolejny Dreamliner dla Uzbeków , 2018-05-02).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.