Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lufthansa kupuje A350 i Dreamlinery

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 14 marca 2019

Rada Nadzorcza Grupy Lufthansa zatwierdziła zakup 40 samolotów szerokokadłubowych – 20 Airbusów A350-900 i 20 Boeingów 787-9 Dreamliner. Decyzja, która linia lotnicza otrzyma nowe samoloty i z jakiego hubu będą one operowały, zostanie podjęta w późniejszym terminie.

Dreamlinery w barwach Lufthansy, Swiss i Austrian. Może to sugerować, że grupa zamierza wyposażyć w nowe samoloty wszystkich tych przewoźników / Ilustracja: Lufthansa

Nowe samoloty, których wartość wg cen katalogowych wynosi 12 mld USD (ok. 46 mld zł), zostaną dostarczone między końcem 2022 a 2027. Jak zwykle w przypadku takich zamówień, Grupa Lufthansa wynegocjowała znaczną obniżkę cen. Strony zgodziły się nie ujawniać faktycznej ceny zakupu.

Zarząd Grupy Lufthansa poinformował również Radę Nadzorczą o sprzedaży Airbusowi 6 z 14 samolotów A380. Zostaną one przekazane producentowi w 2022 i 2023. Strony uzgodniły, że nie ujawnią ceny zakupu. Transakcja nie wpłynie na wyniki finansowe Grupy.

Zastępując samoloty czterosilnikowe nowymi modelami, tworzymy trwałe podstawy dla naszej przyszłości na dłuższą metę. Czynnikiem decydującym o naszej decyzji, oprócz opłacalności A350 i Boeingów 787, była również znacznie niższa emisja CO2 tej nowej generacji samolotów dalekiego zasięgu. Nasza odpowiedzialność za środowisko staje się coraz ważniejsza jako kryterium naszych decyzji – stwierdził dyrektor generalny i prezes Grupy Lufthansa Carsten Spohr (Szwajcarskie A340 z nowym wnętrzem, 2019-03-13, Eurowings polecą z Frankfurtu , 2019-03-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.