Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat FAA dla G600

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 01 lipca 2019

Gulfstream poinformował 28 czerwca o uzyskaniu Certyfikatu Typu i certyfikatu zezwalającego na rozpoczęcie produkcji amerykańskiej Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA) dla samolotu odrzutowego klasy biznes G600 otrzymał Dostawy seryjnych G600 rozpoczną się niebawem. Początkowe plany zakładały zakończenie certyfikacji G600 w 2018 i dostarczenia pierwszego samolotu w 2019.

Dostawy seryjnych G600 rozpoczną się niebawem / Zdjęcie: Gulfstream

Uzyskanie obydwu certyfikatów tego samego dnia świadczy o dojrzałości naszych procesów produkcyjnych i mówi o bezpieczeństwie i niezawodności konstrukcji G600. Jeszcze bardziej godne uwagi jest to, że uzyskaliśmy te certyfikaty w czasie krótszym niż rok po zakończeniu innego ważnego programu – certyfikacji i rozpoczęciu dostaw Gulfstreama G500. Nasze zaangażowanie pokazuje ciężka praca naszego zespołu, w tym prawie 100 000 godzin prób w naszych laboratoriach i ponad 3200 godzin prób w locie – powiedział Mark Burns, prezes Gulfstreama.

G600 może przebyć 12 038 km z prędkością przelotową Ma0,85. Natomiast przy prędkości Ma0,90 jego zasięg to 10 186 km. Samolot pobił już 11 rekordów prędkości przelotów pomiędzy parami miast, z prędkością Ma0,90 (Rekordowe przeloty pary Gulfstreamów, 2018-05-15).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra