Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Argentyńska głowica optoelektroniczna

Lotnictwo wojskowe, Służby państwowe, 04 lipca 2019

Argentyńska spółka Fixview zaprezentowała nową głowicę optoelektroniczną FV-300, przeznaczoną do przenoszenia szerokiej gamy czujników, od kamer tele- i termowizyjnych po dalmierze laserowe lub laserowe wskaźniki celu.

Głowica FV-300, podwieszona pod śmigłowcem Bell 407, z dwiema kamerami TV, jedną termowizyjną i dalmierzem laserowym / Zdjęcie: Santiago Rias

Urządzenie zostało zaprezentowane 26 czerwca argentyńskim siłom zbrojnym i siłom bezpieczeństwa, podwieszone pod nosową częścią kadłuba śmigłowca Bell 407, ale jest już certyfikowany dla innych typów śmigłowców. Głowica FV-300 ma być także przenoszona przez samoloty uderzeniowe IA-58H Pucará i bezzałogowe statki latające Vigía 1A opracowywane przez argentyńskie wojska lotnicze.

Dyrektor generalny Fixview Marcelo Butteler wyjaśnił, że spółka skupiła się na skonstruowaniu głowicy o mniejszej masie i zapotrzebowaniu energii elektrycznej, a także łatwiejszej w zabudowanie w porównaniu z urządzeniami dostępnymi na rynku, co umożliwia podwieszenie jej pod mniejszymi nosicielami. Zadbano również o uproszenie obsługi bieżącej i technicznej.

Fixview pracuje również nad ulepszeniem dla sił bezpieczeństwa, polegającym na dodaniu rozszerzonej rzeczywistości i możliwości pokazania na ekranie konsoli operatora nazw ulic i numerów budynków podczas operowania w mieście.

Na podstawie informacji Santiago Rivasa i Florencii Lucero Heguy


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.