Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Qatar Airways zamówiły 18 Gulfstreamów

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 12 lipca 2019

Linie Qatar Airways ogłosiły, że 9 lipca 2019 zamówiły 14 Gulfstreamów G650ER i 4 G500. Kontrakt jest wart ponad miliard USD. Jego podpisanie odbyło się w Białym Domu w Waszyngtonie w obecności szejka Amira Tamim bin Hamad al-Thani i prezydenta Donalda Trumpa.

Pod koniec grudnia 2018 Gulfstream Aerospace dostarczył Qatar Executive dwa pierwsze samoloty G500. Dołączyły one do wcześniej odebranych 5 G650ER / Zdjęcie: Gulfstream Aerospace

Nowe samoloty zasilą flotę Qatar Executive. Gulfstream jest ich dostawcą od 2014. Obecnie te katarskie linie dysponują 6 G650ER i 4 G500. Uzupełniają je 3 Bombardiery Challenger 605, 4 Global 5000 i jeden Global XRS.

W sumie, na podstawie umowy ramowej, grupa Qatar Airways zobowiązała się do zamówienia 30 Gulfstreamów. Mają to być samoloty G500, G600 i G650ER.

Gulfstream Aerospace to największy producent przemysłowy w stanie Georgia. Jego właściciele obawiają się, że może on ponieść poważne straty w związku z wprowadzeniem przez Chiny 25-% cła na samoloty dyspozycyjne w odpowiedzi na nałożenie ogromnych ceł na towary chińskie przez USA. Amerykanie obawiają się, że mogą utracić zyskowny rynek ChRL na rzecz Dassault i Bombardiera.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.