Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A220-300 dla Air France

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 31 lipca 2019

Szefowie grupy Air France-KLM i Airbusa podpisali memorandum o porozumieniu dotyczące zakupu 60 samolotów wąskokadłubowych A220-300, z opcją zakupu 30 kolejnych i prawami nabycia dalszych 30. Ich użytkownikiem ma być narodowy przewoźnik Francji.

A220-300 w barwach Air France / Ilustracja: Airbus  

Pierwszy A220-300 ma zostać dostarczony Air France we wrześniu 2021. Nowe samoloty, o pojemności 150 miejsc i zasięgu 4260 km, mają zastąpić Airbusy A318 i A319, co pozwoli przewoźnikowi zwiększyć konkurencyjność dzięki obniżeniu kosztów eksploatacji o ponad 10% w porównaniu do starszych typów.

Pozyskanie nowych A220-300 doskonale wpisuje się w ogólną strategię modernizacji i harmonizacji floty Air France-KLM. Ten samolot […] jest doskonale dostosowany do naszej krajowej i europejskiej siatki połączeń i umożliwi Air France bardziej efektywne działanie na trasach krótko- i średniodystansowych – powiedział prezes grupy Air France-KLM Benjamin Smith.

To zaszczyt dla Airbusa, że Air France, ceniony od dawna klient, nabył A220 w celu odnowienia floty. […] Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę i nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy A220 w barwach Air France – dodał prezes Airbusa Guillaume Faury.

Air France eksploatują obecnie 144 samoloty Airbusa – 18 A318, 33 A319, 43 A320, 20 A321, 15 A330-300, 5 A340-300 i 10 A380. Te ostatnie zostaną wycofane z eksploatacji do 2022 i zastąpione samolotami dwusilnikowymi (Kraków na mapie połączeń Air France, 2019-07-24, Air France rezygnują z plastiku, 2019-06-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra