Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Chaos na lotniskach w USA

Lotnictwo cywilne, Służby państwowe, 17 sierpnia 2019

Podróżujący wczoraj po Stanach Zjednoczonych natknęli się na długie kolejki na głównych lotniskach w całym kraju. Powodem była awaria systemu informatycznego agencji US Customs and Border Protection (CBP). Ogromne kolejki powstały m.in. na lotnisku JFK w Nowym Jorku. Chaos zapanował także m.in. w portach lotniczych Newark, Houston, Los Angeles i Dallas-Fort Worth.

Z powodu awarii systemu informatycznego agencji US Customs and Border Protection na wielu lotniskach w USA utworzyły się ogromne kolejki. Pasażerowie byli też przetrzymywani w samolotach po wylądowaniu / Zdjęcie: Twitter – Ninis Samuel

CBP nie ujawniła charakteru awarii. Rzeczniczka agencji stwierdziła jedynie, że nic nie wskazuje na działania przestępcze. Powiedziała, że funkcjonariusze CBP stale mieli dostęp do baz danych związanych z bezpieczeństwem i utrzymywali wymagane standardy bezpieczeństwa podczas ręcznego sprawdzania pasażerów.

W ciągu kilku godzin od awarii sytuacji zaczęła wracać do normy.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.