US Army wybrała dwie oferty do dalszej fazy postępowania na pojazdy ISV (Infantry Squad Vehicle). O zwycięstwo w postępowaniu ubiega się SAIC we współpracy z Polarisem i Oshkosh Defense z Flyer Defense LLC. Wybrane konsorcja muszą teraz dostarczyć po dwa prototypy swoich pojazdów do testów.
Program pozyskania pojazdów ISV ma wyłonić dostawcę lekkich taktycznych samochodów transportowych dla drużyn lekkiej piechoty. Pojazdy mają trafić przede wszystkim do wojsk powietrznodesantowych. Stąd wymóg, by konstrukcja była zdolna do desantu z użyciem spadochronu. Pojazd ma mieścić całą, 9-osobową drużynę piechoty wraz z wyposażeniem. ISV ma charakteryzować się także zdolnością do poruszania w każdych warunkach terenowych.
Konsorcjum Oshkosh/Flyer oferuje pojazd oparty na GMV 1.1 i A-GMV. Konstrukcja jest już eksploatowana przez USSOCOM. Konsorcjum SAIC/Polaris oferuje konstrukcję opartą na najnowszym pojeździe DAGOR. Także i on został już sprawdzony przez siły zbrojne USA w ramach postępowania na pojazdy dla wojsk specjalnych.
Podpisanie kontraktu na produkcję seryjną ISV przewiduje się wiosną 2020. US Army planuje pozyskanie nawet 651 pojazdów wraz z pakietem serwisowym i wyposażeniem. Dostawy mają zostać zrealizowane do FY2024.