Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze Travellery dla Cape Air

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 04 października 2019

Do USA przybyły dwa pierwsze samoloty Tecnam P2012 Traveller przeznaczone dla Cape Air. Transatlantycka podróż długości ponad 7400 km z zakładów w Capui do Hyannis w stanie Massachusetts zajęła 3 dni.

 Dwa pierwsze P2012 Traveller dla Cape Air po lądowaniu na lotnisku Barnstable / Zdjęcie: Tecnam

Za sterami samolotów zasiadali: 28-letni Giovanni Pascale (wnuk braci Luigiego i Giovanniego, którzy założyli spółkę Construzioni Aeronautiche Tecnam) i Elio Rullo oraz Vito Preti i Antonio Covino. W trakcie przelotu załogi lądowały w Groningen w Holandii, Inverness w Szkocji, Reykjaviku na Islandii, Narsarsuaq na Grenlandii (podejście do lądowania prowadzi tam przez fiord, otoczony górami i lodowcami) i Goose Bay w Kanadzie.

Ostatnim przystankiem było lotnisko Barnstable w Hyannis w stanie Massachusetts w USA, gdzie Włosi zostali powitani przez przedstawicieli Cape Air: założyciela i dyrektora generalnego Dana Wolfa, prezes Lindy Markham i starszego wiceprezesa ds. planowania i floty Jamesa Goddarda.

Cape Air były pierwszym towarzystwem, które zamówiło P2012, w liczbie aż 100 egz.. Szefowie linii zamierzają wprowadzić nowe samoloty do użytku do końca tego roku. W ciągu dwóch lat Cape Air mają dysponować 20 Travellerami, które sukcesywnie będą zastępowały Cessny 402C – najstarsze z 88 samolotów tego typu we flocie amerykańskich linii zostały wyprodukowane pod koniec lat 1970. Pozostałe P2012 mają trafić do Cape Air w ciągu kolejnych 5-6 lat (Drugi Traveller w powietrzu , 2018-01-10).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.