Do USA przybyły dwa pierwsze samoloty Tecnam P2012 Traveller przeznaczone dla Cape Air. Transatlantycka podróż długości ponad 7400 km z zakładów w Capui do Hyannis w stanie Massachusetts zajęła 3 dni.
Za sterami samolotów zasiadali: 28-letni Giovanni Pascale (wnuk braci Luigiego i Giovanniego, którzy założyli spółkę Construzioni Aeronautiche Tecnam) i Elio Rullo oraz Vito Preti i Antonio Covino. W trakcie przelotu załogi lądowały w Groningen w Holandii, Inverness w Szkocji, Reykjaviku na Islandii, Narsarsuaq na Grenlandii (podejście do lądowania prowadzi tam przez fiord, otoczony górami i lodowcami) i Goose Bay w Kanadzie.
Ostatnim przystankiem było lotnisko Barnstable w Hyannis w stanie Massachusetts w USA, gdzie Włosi zostali powitani przez przedstawicieli Cape Air: założyciela i dyrektora generalnego Dana Wolfa, prezes Lindy Markham i starszego wiceprezesa ds. planowania i floty Jamesa Goddarda.
Cape Air były pierwszym towarzystwem, które zamówiło P2012, w liczbie aż 100 egz.. Szefowie linii zamierzają wprowadzić nowe samoloty do użytku do końca tego roku. W ciągu dwóch lat Cape Air mają dysponować 20 Travellerami, które sukcesywnie będą zastępowały Cessny 402C – najstarsze z 88 samolotów tego typu we flocie amerykańskich linii zostały wyprodukowane pod koniec lat 1970. Pozostałe P2012 mają trafić do Cape Air w ciągu kolejnych 5-6 lat (Drugi Traveller w powietrzu , 2018-01-10).