Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

IAG kupuje Air Europa

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 04 listopada 2019

International Airlines Group (IAG) – właściciel British Airways i Iberia – zamierza kupić trzecią co do wielkości linię lotniczą w Hiszpanii, Air Europa. Grupa poinformowała, że transakcja gotówkowa ma zostać sfinalizowana do połowy przyszłego roku, z zastrzeżeniem zezwoleń regulacyjnych. Będzie to ważny etap konsolidacji w trudnej branży w warunkach ostrej konkurencji taryfowej i rosnących cen paliwa.

Air Europa wykorzystuje różnej wielkości samoloty Airbusa, Boeinga i Embraera / Ilustracja: Air Europa

W Hiszpanii IAG jest właścicielem nie tylko Iberii, ale także taniej linii lotniczej Vueling. Skonsolidowanie z nimi Air Europa może znacznie obniżyć koszty i zwiększyć efektywność połączonych przewoźników. Ruch ten ma również przywrócić lotnisku w Madrycie – Barajas pozycję lidera w europejskich podróżach lotniczych do Ameryki Łacińskiej i Karaibów oraz wzmocnić jego status w rywalizacji z Amsterdamem, Londynem – Heathrow i lotniskiem Charlesa de Gaulle’a pod Paryżem.

Linie Air Europa powstały w 1986. Obecnie obsługują 69 destynacji. Dysponują 46 samolotami. Należą do Sky Team. Ich siedzibą jest Palma de Mallorca.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.