Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Loty 737 MAX najwcześniej w kwietniu 2020

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, Wypadki, 14 grudnia 2019

American Airlines ogłosiły wycofanie samolotów Boeing 737 MAX ze swoich rozkładów lotów do 7 kwietnia. Oznacza to, że ich uziemienie potrwa co najmniej rok. Wkrótce podobne decyzje ogłoszą zapewne inni przewoźnicy, w tym Southwest i United.

Samoloty Boeing 737 MAX American Airlines oczekujące na decyzję o wznowieniu lotów w Tulsa w Oklahomie. Taki stan potrwa jeszcze zapewne wiele miesięcy / Zdjęcie: American Airlines

Nadzory lotnicze największych państw i organizacji zawiesiły loty Boeingów 737 MAX po dwóch katastrofach samolotów tego typu, w których zginęło 346 osób. Powodem było nieprawidłowe oprogramowanie mające zapobiegać przeciągnięciu w krytycznych stanach lotu. Okazało się, że zgodę na jego użycie amerykańska FAA wydała nie na podstawie własnych badań, a na bazie oświadczeń producenta.

Nie jest jasne, jaki jest stan prac nad naprawą Boeingów 737 MAX. Wiadomo, że oprogramowanie zostało poprawione i trwają jego testy. Amerykański koncern kontynuuje zaś produkcję zamówionych wcześniej samolotów tego typu i składuje je w różnych dostępnych miejscach. Niedawno pojawiły się informacje, że ta produkcja zostanie jednak przerwana ze względów ekonomicznych i logistycznych.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.