Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Embraer 190-E2 dla Air Kiribati

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 31 grudnia 2019

W zakładach Embraera w São José dos Campos wczoraj, 30 grudnia, Air Kiribati, narodowy przewoźnik Republiki Kiribati, odebrał swój pierwszy odrzutowiec komunikacji regionalnej E190-E2. Brazylijska spółka zawarła umowę z rządem Kiribati, we współpracy z Air Kiribati, w grudniu 2018. Linia zamówiła dwa E190-E2 i ma prawa do zakupu 2 kolejnych samolotów tego modelu.

Air Kiribati jest pierwszym użytkownikiem E190-E2 w regionie Azji i Pacyfiku / Zdjęcia: Embraer 

Lotnictwo ma kluczowe znaczenie dla każdego kraju wyspiarskiego, a Kiribati nie jest wyjątkiem. Nasz rząd podjął świadomą decyzję, aby wziąć w nasze ręce szansę zapewnienia dobrobytu gospodarczego dla naszego narodu poprzez zakup tych dwóch samolotów – powiedział Willie Tokataake, minister informacji, komunikacji, transportu i rozwoju turystyki rządu Kiribati.

Air Kiribati jest pierwszym użytkownikiem E190-E2 w regionie Azji i Pacyfiku. Samolot jest skonfigurowany w układzie dwuklasowym, którym mieści 92 pasażerów – 12 w klasie biznes i 80 w klasie ekonomicznej. Flota Air Kiribati składa się także z 6 samolotów turbośmigłowych: 3 Harbin Y-12E, jednego de Havilland Canada Dash 8-100 i pary DHC-6-400.

Dzięki zakupowi E190-E2, którego maksymalny zasięg to niemal 5300 km, Air Kiribati mogą teraz obsługiwać miejsca docelowe na ogromnej przestrzeni kraju, złożonego z 33 wysp. Rozciągłość między nimi z zachodu na wschód wynosi około 4000 km, a z północy na południe – ponad 2000 km.

E190-E2 ułatwią m.in. wykonywanie lotów z Tarawy do wyspy Kiritimati (Bożego Narodzenia), na jednej z najtrudniejszych trasy na Pacyfiku. Obecnie lot krajowy z Tarawy do Kiritimati wymaga międzynarodowego międzylądowania na Fidżi (Doskonały koniec roku Embraera , 2018-12-21).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.