Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zwolnienia w Spirit Aerosystems

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 10 stycznia 2020

Kierownictwo spółki Spirit Aerosystems poinformowało dzisiaj, 10 stycznia, że z powodu wciąż obowiązującego  uziemienia samolotów rodziny Boeing 737 MAX zwolni około 2800 pracowników zakładów w Wichita.

Spirit Aerosystems wytwarza ok. 70% struktury samolotów rodziny 737 MAX / Zdjęcie: Spirit Aerosystems

Ogłoszona dziś trudna decyzja jest niezbędnym krokiem ze względu na niepewność związaną zarówno z terminem wznowienia produkcji samolotów 737 MAX, jak i poziomem produkcji, jakiego można się spodziewać po zawieszeniu – powiedział prezes i dyrektor generalny Spirit Aerosystems Tom Gentile.

Kierownictwo spółki, będącej największym prywatnym pracodawcą w stanie Kansas, zatrudniającym 12 500 pracowników w Wichita, zauważyło, że nie otrzymało od Boeinga zawiadomienia o spodziewanym okresie zawieszenia produkcji lub planach dotyczących przyszłej produkcji samolotów rodziny 737 MAX. Zarząd Spirit Aerosystems spodziewa się, że po wznowieniu produkcji MAX-ów jej tempo będzie znacznie niższe niż w 2019. Obecnie w zakładach w Wichita na dostawę do Boeinga oczekuje ponad 100 kadłubów i innych części.

Pracownicy zakładów w Wichita, którzy zostaną zwolnieni otrzymają dwumiesięczną odprawę. Zwolnienia rozpoczną się 22 stycznia. Spółka spodziewa się podobnych działań, ale w mniejszej skali, w swoich zakładach w Tulsa i McAlester w Oklahomie, które również dostarczają części do samolotów 737 MAX (Kolejne problemy z Boeingami 737 MAX, 2020-01-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.