Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

United kupują szkołę lotniczą

Lotnictwo cywilne, Ludzie, 05 lutego 2020

United Airlines kupują Westwind School of Aeronautics w Phoenix. Linie chcą w ten sposób zapewnić sobie pozyskanie pilotów, którzy zastąpią tych odchodzących z powodu osiągnięcia wieku emerytalnego, wyznaczonego przez FAA na 65 lat. W ciągu następnej dekady będzie to połowa z pilotów latających w United, czyli ponad 10 tysięcy.

Zdjęcie: Westwind School of Aeronautics

Szkoła we wrześniu zmieni nazwę United Aviate Academy. W pierwszym roku w pełni kontrolowanym przez United ma wyszkolić 300 pilotów. Będą oni zobowiązani do podjęcia pracy w liniach właścicielskich. Typowy program szkoleniowy potrwa od 9 do 12 miesięcy.

Koszt szkolenia pilota komercyjnych linii lotniczych w USA przekracza 80 tys. USD. Stanowi to poważną barierę dla kandydatów. Ponadto przepisy wymagają, aby piloci linii lotniczych przed rozpoczęciem pracy mieli 1500 godzin lotu, choć od tego są wyjątki.

United ostro rywalizują z Delta i American o nowych pilotów, oferując nisko oprocentowane pożyczki, stypendia i inne programy. Własna szkoła ma dać im przewagę w ich pozyskiwaniu. Studenci-piloci w akademii mogą zacząć od zerowego doświadczenia w locie, aby zostać w pełni wykształconymi pilotami komercyjnymi. Co ciekawe, United planują specjalne stypendia dla kobiet i przedstawicieli mniejszości, by zwiększyć ich liczbę wśród swych pilotów.


Drukuj Góra